Exkluzivní rozhovor s Igorem

17.04.2013 09:19
Hráč, který je s námi od začátku našeho vzniku, musel odcestovat za školními povinostmi do Řecka. Přinášíme rozhovor, jak se tam Igorovi daří. Ať už ve škole nebo jak se mu daří ve fotbale, který tam začal hrát.

Jak se v těch dalekých končinách vede???

Igor:  No fotbalově nejlíp v životě (smích)

A v osobním? Stýská se ti už po domově??

Igor:  No nedávno za mnou byla Kari, tak to bylo super, takže teď tak moc ne.
          Ale stýska se mi po futsale a po cimbálce...

A co škola? Jak se ti tam vede?

Igor:  No, jedu co to dá (úsměv) Snad tu blbost napišu, ale vedoucí je tady moc fajn, se vším mi pomáhá, takže všechno je supr

Říkal jsi v první odpovědi, že se ti fotbalově daří nejlíp v životě. Co tam hraješ za soutěž? Seznam nás s jejím zázemím a tak celkově.

Igor:  No, je to taková univerzitní liga. Jde vlastně o malej fotbal, nikoliv futsal. Zazemí je supr, hřiště jsou dvě vedle sebe a obě jsou moc krásný. 
          Jedna taková věc, co u nás třeba není je, že maji nad hrišťem síť, takže můžeš přestřelit jak chceš a stejně nikdo nemusí pro míč (úsměv)
         
Takže hrajete s normálním skákavým balónem a nikoli s futsalákem?

Igor
tak tak

A nebojíš se pak té změny?

Igor
No jasně, že to bude pak zase trochu zvykačka, ale jsem rád, že tady hraju aspoň něco. Navíc ten rozdíl zase tak dramatickej není

Myslíš kvalitou hry?

Igor:  Myslím ten balón a ten herni systém...
          Kvalita soutěže je o něco nižší, ale ne o moc! Jsou tady manšafty, co hrajou špicu a ty jsou na tom slušně.

No, já jen aby ses pak nedivil až přijedeš a budeš čučet jak hrajem dobře víš?? (smích)

Igor:  No těším se, že mě příjemně překvapíte (úsměv)

O to se budem snažit a snažíme...
Tak jdeme dál. Viděli jsme, že i nejen naše posila Pavel dává hattrick, ale i tobě se to teď povedlo navíc čtyři asistence to musel být divoký zápas co?


Igor:  No to teď nevím kterej myslíš. Hrál jsem tady 4 špily. Z toho v jednom jsme vyšli naprázdno jako celej tým. V jednom jsem dal jen jednu přihrávku.
          V jednom jsem dal hattrick a dvě přihrávky. A v tom posledním čtyři góly a tři přihrávky.

Myslím ten poslední no. Ale vidím, že se ti střelecky daří pořádně ne?

Igor:  No, byl jsem v těch dvou dobrých zapasech obou muž zápasu. A celkově jsem zatim nejužitečnější hráč týmu, takže se mi skutečně celkem daří,
          ale zase to beru s pokorou. Jsou to precejen dva dobrý zapasy, nic víc. Navic co se toho posledniho týká, tak tam to bylo proti poslednímu týmu tabulky,
          takže celkem exhibice, vyhráli jsme o 10 gólů...

Jak se volí ten muž zápasu? Kdo o tom rozhoduje?

Igor:  Je to podle toho, kolik kdo získá kanadských bodů v tom zápase. Vlastně se jedná o nejužitečnějšího hrače a volí to rozhodčí po zápase podle svého zápisu.
          V každém zápase je jen jeden takový hráč. To znamená, je to nejlepší z obou týmů za ten zápas.

Kolikátí jste vy?

Igor:  My jsme čoveče 9. z 11

Takže posila jako hrom pro tým s dolních pater tabulky jo?

Igor:  No, celem asi jo (zamyšlení)

A ještě nám pověz, jak jsi se dostal k tomu týmu ve kterém hraješ?

Igor:  Dostal jsem se k tomu tak, že ve škole byl plakát o té lize. No a já jim napsal na fb a tam už si me nasel budoucí spoluhráč

To je dobře, že nás tak skvěle reprezentuješ i v zahraničí. A kdy se vracíš? Kolik zápasů s náma stihneš odehrát??

Igor:  Vracím se 11.5. Takže s vámi ještě pár zápasů stihnu

Takže si s námi ještě zahraješ, super. Tak užívej poslední měsíc a ať se daří jak ve škole, tak ve fotbale. Děkuji za rozhovor.

Igor: ok, díky a i vám ať se daří